Warianty assistance dopasowane do potrzeb klienta

Chcesz mieć pomoc tylko w razie wypadku niedaleko od domu? A może wolisz mieć pełne wsparcie w razie kłopotów z autem w dowolnym miejscu w Polsce i wiele usług dodatkowych m.in. pomoc w razie rozładowanie akumulatora, samochód zastępczy czy organizację wymiany opon? W WARCIE możesz wybrać wariant assistance, który odpowiada Twoim potrzebom.

 

Dla kogo?

 

Dla każdego, kto chce mieć gwarancję pomocy w razie problemów z autem.

 

Dlaczego warto?

 

W WARCIE to Ty decydujesz o zakresie pomocy, jakiej udzielimy Ci na drodze w razie problemów z autem. Wszyscy nasi klienci mają zapewnioną podstawową pomoc w razie wypadku polegającą na holowaniu pojazdu do 100 km, udzieleniu informacji serwisowej czy przekazaniu wiadomości.

Jeśli potrzebujesz szerszej pomocy, możesz wybrać jeden z szerszych wariantów WARTA Moto Assistance. Będziesz mógł wtedy liczyć na pomoc nie tylko w razie wypadku, ale też awarii i innych zdarzeń (np. przedziurawienia opony, braku paliwa itp.).

 

Zobacz porównanie wariantów assistance.

 

 

Podstawowa pomoc po wypadku dla każdego

 

Każdy kupujący w WARCIE polisę OC czy AC w ramach assistance Standard, dostaje gwarancję podstawowej pomocy po wypadku: holowanie pojazdu do 100 km, informację serwisową czy usługę przekazania wiadomości. Jeśli chcesz  mieć gwarancję pomocy również w razie awarii i innych zdarzeń (np. przedziurawienia opony, braku paliwa itp.) i szerszy zakres ochrony – wybierz jeden z trzech pozostałych wariantów assistance.

 

Dla kogo?

 

Dla osób, które oczekują pomocy tylko w razie wypadku. 

 

Dlaczego warto?

 

Od razu po wypadku warto do nas zadzwonić, bo nawet w podstawowym pakiecie assistance Standard dodawanym do OC i AC udzielamy pomocy informacyjnej. Przekażemy telefon do najbliższego warsztatu czy pomocy drogowej, która może pomóc również w razie awarii i np. spróbować naprawić auto na miejscu lub zabrać je do warsztatu. Pamiętaj jednak, że pokrycie kosztów samej usługi uzyskujesz dopiero w szerszych wariantach assistance!

 

 

Pomoc w razie awarii nawet bez względu na wiek pojazdu

Tylko w najdroższym wariancie Platynowym limitujemy wiek pojazdu, który może być objęty ochroną (pojazd nie starszy niż 10-letni). W przypadku pozostałych wariantów wiek pojazdu nie ogranicza ani dostępności, ani zakresu ochrony. A to oznacza, że możemy pomóc nie tylko w razie wypadku, ale też awarii czy innych zdarzeń losowych, np. przedziurawienia opony czy braku paliwa.

 

Dla kogo?

 

Dla każdego, kto chce mieć gwarancję pomocy nie tylko w razie wypadku, ale też awarii, braku  paliwa, złapania gumy, zagubienia i zatrzaśnięcia kluczyków czy rozładowania akumulatora.

 

Dlaczego warto?

 

Wielu kierowców nigdy w życiu nie miało wypadku, ale z pewnością każdemu zdarzyła się awaria samochodu, złapanie gumy czy rozładowanie akumulatora. Dlatego w płatnych wariantach assistance proponujemy na tyle szeroki szeroki zakres pomocy, żeby obejmował również takie wypadki. Już od 80 zł rocznie możesz liczyć na pełną pomoc w razie awarii, czyli niesprawności systemów mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych i optycznych auta.

 

 

Holowanie do wskazanego miejsca, nawet bez limitu kilometrów

Każdy kupujący OC lub AC w WARCIE dostaje gwarancję organizacji i pokrycia kosztów holowania auta po wypadku do 100 km od miejsca zdarzenia. U nas to Ty decydujesz, gdzie chcesz być holowany – my możemy Ci tylko podpowiedzieć, gdzie są najbliższe warsztaty. Kupując jeden z trzech wariantów assistance, możesz liczyć na holowanie również w razie awarii i to nawet bez limitu kilometrów na terenie RP.

 

Dla kogo?

 

Dla każdego, kto chce zapewnić sobie holowanie w razie kłopotów z autem.

 

Dlaczego warto?

 

Każdy kilometr holowania kosztuje od 2,5 zł do nawet 4 zł, w zależności od odległości i oczywiście usługodawcy. Dlatego warto zapewnić sobie holowanie nie tylko w razie wypadku, ale też awarii czy innego zdarzenia losowego, np. rozładowania akumulatora, braku paliwa czy nalania niewłaściwego paliwa.

Limit odległości holowania zależy od potrzeb konkretnego użytkowania. Jeśli wiesz, że niemal na pewno nie pojedziesz np. 200 km, możesz wybrać wariant z takim limitem. Jeśli zaś jeździsz po całej Polsce, idealnym rozwiązaniem będzie dla ciebie gwarancja holowania w całej Polsce bez limitów.

 

Dlatego WARTA oferuje warianty assistance, z różnymi limitami holowania w kraju i za granicą:

  • Standard – do 100 km, tylko w razie wypadku, tylko na terytorium RP
  • Złoty – do 200 km, w razie awarii, wypadku czy innych zdarzeń, na terytorium RP i w Europie
  • Złoty+ – do 400 km w razie awarii, wypadku czy innych zdarzeń, na terytorium RP i w Europie
  • Platynowy – bez limitu na terytorium RP i do 800 km w Europie, działa w razie awarii, wypadku i innych zdarzeń.
  • Podróżnik 15 – do 400 km w razie awarii, wypadku czy innych zdarzeń, na terytorium RP i w Europie

 

 

Kompleksowa pomoc w razie awarii

W ramach odpłatnych pakietów assistance w przypadku awarii podejmiemy próbę usprawnienia auta na miejscu lub odholujemy samochód do warsztatu. W wariantach assistance Złoty + oraz Platynowy oferujemy w przypadku awarii auto zastępcze na 5 dni.

 

Dla kogo?

 

Dla każdego, kto chce mieć gwarancję pomocy w razie awarii auta.

 

Dlaczego warto?

 

Jeśli wykupisz pakiet assistance, to w razie awarii nie trzeba nerwowo dzwonić do znajomych czy szukać najbliższego warsztatu. Wystarczy zadzwonić do Centrum Alarmowego Warty, żeby przyjechała pomoc drogowa i spróbowała naprawić auto. Jeśli to się nie uda, odholuje je do wskazanego warsztatu. Odległość holowania zależy od pakietu assistance, jaki kupisz.

Zaletą pomocy w razie awarii jest to, że nie płacisz za wykonaną usługę – tylko za same części. A wiadomo, że pomoc drogowa wezwana na własną rękę, widząc kierowcę w takiej trudnej sytuacji, jest w stanie bardzo wysoko wycenić swoje usługi.

Polityka Prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES W SKLEPIE INTERNETOWYM https://60procent.pl/

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie internetowym https://60procent.pl/ (dalej: „Polityka”) została stworzona i przyjęta przez OSKAR UDZIELA AGENCJA UBEZPIECZENIOWA.
  2. Terminy użyte w Polityce oznaczają:
    1. Serwis: strona internetowa pod adresem https://60procent.pl/;
    2. Użytkownik: podmiot korzystający z publicznie dostępnego Serwisu;
    3. Właściciel Serwisu: OSKAR UDZIELA AGENCJA UBEZPIECZENIOWA
    4. Cookies: pliki tekstowe, wysyłane przez Serwis i zapisywane na urządzeniu końcowym Użytkownika, z którego Użytkownik korzysta podczas przeglądania stron internetowych. Pliki zawierają informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Cookies najczęściej zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas ich przechowywania na urządzeniu końcowym oraz numer;
  3. Celem Polityki jest w szczególności:
    1. udzielenie Użytkownikom informacji dotyczących wykorzystywania Cookies w Serwisie, wymaganych przez przepisy prawa, w tym Prawa telekomunikacyjnego;
    2. zapewnienie Użytkownikom ochrony prywatności w zakresie odpowiadającym standardom i wymogom określonym w obowiązujących przepisach prawnych.
  4. Właściciel ogranicza zbieranie i wykorzystywanie informacji dotyczących Użytkowników do niezbędnego minimum, wymaganego do świadczenia na ich rzecz usług.
  5. W celu uzyskania pełnego dostępu poprzez Serwis do treści i usług oferowanych przez Właściciela, wskazane jest zaakceptowanie zasad wynikających z Polityki.
  6. Zastosowanie mają m.in. następujące przepisy prawa:
    1. ustawa z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2017.1907 t.j. ze zm.);
    2. ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017.1219 t.j. ze zm.);
    3. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016) wraz z polskimi przepisami o ochronie danych osobowych.

§ 2. Ochrona prywatności i danych osobowych

  1. Dane dotyczące Użytkowników przetwarzane są przez Właściciela zgodnie z przepisami prawa. Uzyskane przez Właściciela dane osobowe Użytkowników przetwarzane są na podstawie udzielonej przez Użytkownika zgody lub wystąpienia innej przesłanki uprawniającej do przetwarzania danych według przepisów, w szczególności Rozporządzenia.
  2. Właściciel dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, aby dane te były:
    1. przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla Klientów i innych osób, których dane dotyczą;
    2. zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;
    3. adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;
    4. prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane;
    5. przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane;
    6. przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych,
  3. Właściciel stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do charakteru, zakresu, kontekstu i celów przetwarzania oraz ryzyka naruszenia praw lub wolności osób fizycznych.
  4. Właściciel dąży do systematycznego unowocześniania stosowanych informatycznych, technicznych i organizacyjnych środków ochrony tych danych, w szczególności Właściciel zapewnia aktualizacje informatycznych środków ochrony pozwalającą na zabezpieczenie przed wirusami, nieuprawnionym dostępem oraz innymi zagrożeniami, płynącymi z funkcjonowania systemu informatycznego oraz sieci telekomunikacyjnych.
  5. Każdemu Użytkownikowi, który w jakikolwiek sposób udostępnił Właścicielowi swoje dane Właściciel zapewnia dostęp do danych i korzystanie z innych praw osobom, których dane dotyczą, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym osobom tym przysługuje:
    1. prawo wycofania zgody w sprawie przetwarzania danych osobowych;
    2. prawo do informacji dotyczących ich danych osobowych;
    3. prawo do kontroli przetwarzania danych, w tym ich uzupełniania, uaktualniania, prostowania, usuwania;
    4. prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania lub do ograniczenia przetwarzania;
    5. prawo do skargi do organu nadzoru i korzystania z innych środków prawnych celem ochrony swoich praw.
  6. Właściciel może przetwarzać dane osobowe w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie, na zasadach wynikających z Rozporządzenia. W takim przypadku celem działań Właściciela są cele marketingowe lub potrzeby personalizacji komunikatów wysyłanych do Użytkowników (w tym dopasowanie informacji do potrzeb lub oczekiwań Użytkownika). Użytkownik ma prawo sprzeciwu wobec takiego przetwarzania jego danych – sprzeciw ten może być wyrażony poprzez wysłanie wiadomości na adres Właściciela: oskar.udziela@gmail.com.
  7. Osoba mająca dostęp do danych osobowych przetwarza je wyłącznie na podstawie upoważnienia Właściciela lub umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych i wyłącznie na polecenie Właściciela.

§ 3. Cookies

  1. Cookies identyfikuje Użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego treści, w tym reklam. Właściciel stosuje Cookies, aby zagwarantować odpowiedni standard wygody Serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane wewnątrz firmy lub partnerów wymienionych w dalszej treści, w celu optymalizacji działań.
  2. Cookies wykorzystywane są w celu:
    1. dostosowania zawartości Serwisu do preferencji Użytkownika;
    2. optymalizacji korzystania z Serwisu, w szczególności poprzez rozpoznawanie urządzenia końcowego Użytkownika,
    3. tworzenia statystyk,
    4. utrzymania sesji Użytkownika,
    5. dostarczania Użytkownikowi treści reklamowych.
  3. Cookies mogą być zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu.
  4. Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z Serwisu, aby usprawniać funkcjonowanie Serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację.
  5. Należy pamiętać, że w niektórych przypadkach, niezależnych od Właściciela, oprogramowanie zainstalowane przez Użytkownika na urządzeniu końcowym, służące do przeglądania stron internetowych (np. przeglądarka internetowa) wprowadza domyślne przechowywanie Cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących Cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione między innymi w taki sposób, aby blokować automatyczną ustawienia Cookies bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu końcowym Użytkownika. Informacje szczegółowe w tym zakresie dostępne są w ustawieniach i instrukcjach dotyczących oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  6. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej.
  7. Zmiana ustawień stanowi wyrażenie sprzeciwu, który w przyszłości może spowodować utrudnienia w korzystaniu z Serwisu. Całkowite wyłączenie opcji przyjmowania Cookies nie będzie oznaczać braku możliwości przeglądania treści zamieszczanych w Serwisie z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.
  8. Niedokonanie zmiany ustawień oznacza, że dane będą zamieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika (korzystanie z Serwisu będzie powodować automatyczne zamieszczanie Cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika).
  9. Przechowywane dane zamieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu końcowym Użytkownika lub oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.
  10. Informacje dotyczące Cookies mają zastosowanie również do innych podobnych technologii stosowanych w ramach Serwisu.

§ 4. Kontakt

  1. 60procent.pl (OSKAR UDZIELA AGENCJA UBEZPIECZENIOWA) kontaktuje się z Tobą korzystając z podanego e-maila, a tylko w szczególnych sytuacjach korzystamy z podanego przez Ciebie numeru telefonu.
  2. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości co do polityki prywatności i bezpieczeństwa Twoich danych osobowych zachęcamy do kontaktu pod naszym e-mailem: oskar.udziela@gmail.com.
  3. W przypadku chęci aktualizacji lub usunięcia Twoich danych osobowych, o ile nie możesz lub nie chcesz zrobić tego samodzielnie, prosimy o kontakt pod naszym adresem e-mail: oskar.udziela@gmail.com.

§ 5. RODO

  1. Administrator danych
    Administratorem danych osobowych jest OSKAR UDZIELA AGENCJA UBEZPIECZENIOWA z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Topazowa 7/1, 30-­798 Kraków, NIP: 6793001829, REGON: 122579853 oraz Warta S.A. – do Grupy Ubezpieczeniowo-Finansowej WARTA należą m.in. TUiR WARTA S.A, TUnZ WARTA S.A.. Z Administratorem danych w sprawie przetwarzania danych można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na adres: os. Krakowiaków 22a/76 31-963 Kraków lub email: oskar.udziela@gmail.com.
  2. Inspektor ochrony danych osobowych
    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Topazowa 7/1, 30-­798 Kraków lub email: oskar.udziela@gmail.com.
  3. Podstawa prawna
    Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. w oparciu o dobrowolne wyrażenie zgody.
  4. Cel przetwarzania danych
    Pliki cookies wykorzystywane są w celu: analitycznym, w tym do monitorowania liczby i rodzaju odwiedzin strony internetowej, zbierania danych statystycznych na temat liczby użytkowników i schematów korzystania z witryny, w tym danych o numerze IP, urządzeniu, czasie ostatniej wizyty w serwisie, zachowania preferencji użytkownika, układów ekranu, w tym preferowanego języka i kraju użytkownika, poprawy szybkości działania i wydajności witryny oraz gromadzenia danych koniecznych do przeprowadzenia transakcji i zakupów.

§ 6. Postanowienia końcowe

  1. Polityka została przyjęta na mocy zarządzenia Właściciela i wchodzi w życie z dniem 04.12.2020r. Zmiana treści Polityki może nastąpić w takim samym trybie.
  2. Wszelkie odstępstwa od Polityki wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  3. Prawem właściwym dla Polityki jest prawo Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. W sprawach nie uregulowanych w Polityce stosuje się odpowiednie przepisy prawa.